دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1196836
۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
ستاد پشتیبانی در گناوه

حوزه/ جلسه ستاد پشتیبانی مردمی از محور مقاومت (شهید حسن شاطری) با موضوع کمک به مردم مظلوم غزه و با حضور مسئولان شهرستان امروز در دفتر امام جمعه گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه ستاد پشتیبانی مردمی از محور مقاومت (شهید حسن شاطری) با موضوع کمک به مردم مظلوم غزه و با حضور مسئولان شهرستان امروز در دفتر امام جمعه گناوه برگزار شد.

امام جمعه گناوه در این جلسه با گرامیداشت و خاطره شهدای مقاومت و امنیت و دولت و یاد شهید ایت الله سید مصطفی خمینی(ره) بیان داشت: شهدا روح بخش و حیات بخش جامعه ما هستند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ضمن تشکر از مساعدت ها و همیاری های مردم همیشه در صحنه به مظلومان و نیازمندان، چه در دوران کرونا و چه در شرایط فعلی گفت: کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان که یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس و بیانگر همیاری همه مردم با هم و حمایت همه جانبه مردمی از نیازمندان و رزمندگان بوده است.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: امروز نیز ما به دستور و فتوای صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی گرد هم جمع شده ایم تا پویش شهید شاطری را در راستای ساماندهی دریافت کمک ها و مساعدت های مردم شهرستان به مردم مظلوم فلسطین و لبنان راه اندازی کنیم.

وی یادآور شد: مردم شهرستان همواره و در شرایط مختلف از زمان هشت سال دفاع مقدس تا ایام کرونا و زمان حال، همیشه در صحنه کمک و مساعدت به نیازمندان بوده و هستند و تاریخ گواه این موضوع است.

حجت السلام رکنی حسینی ادامه داد: هم اکنون همه مستکبران در یک سو و همه ظلومان در سوی دیگر قرار گرفته اند و ما شاهد رویارویی جبهه حق و باطل هستیم و امت اسلام باید با اتحاد و همدلی از جبهه حق با تمام توان حمایت کند.

وی ضمن تقدیر از مسئولان و مدیران حاضر ابراز امیدواری کرد: با توفیقات الهی هرچه سریعتر به منویات و دستورات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به مظلومان لبنان و فلسطین جامه عمل بپوشانیم.

در پایان جلسه تعیین شد جلسات تبیین در محور مقاومت، کارگروه تخصصی رسانه و تولید محتوای فضای مجازی با مسئولیت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شود.

همچنین مصوب شد بنرهای مختلف با موضوعیت دشمن ستیزی نسبت به اسرائیل و کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان طراحی و در سراسر شهر نصب شود و از طریق پیامک نیز اطلاع رسانی مطلوبی در این راستا انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha